Sain töitä!

Heippa,

Olen ollut pois työelämästä KAHDEKSAN vuotta. Siihen sisältyy kolme raskautta, mutta viimeiset neljä vuotta olen ollut työtön työnhakija huonojen nivelteni vuoksi.
Tänä aikana olen kuumeisesti miettinyt mistä löydän uuden suunnan ja minkä koulutuksen tai oppilaitoksen itselleni valitsisin.
2,5 vuotta sitten muutto Hämeenlinnaan toi omat haasteensa työn- ja suunnanhakuun. Vieraalla paikkakunnalla oli hitaampaa lähteä verkostoitumaan kun minkäänlaista sosiaalista piiriä ei olut.
Tarkoitan, että jos jotain olisi ollut valmiina, asiat olisivat edenneet nopeammin.

Suhteestani Kumppanuustaloon sekä Hämeen Setlementtiin olen teille kertonutkin (tässä linkki juttuun).
Perhekahvila Mama´s Cafen löydettyäni, en onnekseni ole talosta eroon päässyt ja vuoden alusta (jos vaan kaikki tähdet ja kuut pysyvät radallaan) työllistyn Setlementille.
Mutta tähän väliin mahtuu eräs toinen ihana sattumus.

Joka viikko elokuusta lähtien vien kuopusta treeneihin ja aika moni meistä vanhemmista jää sinne seuraamaan harjoituksia.
Viikko toisensa jälkeen olemme isien ja äitien kanssa seuranneet lastemme kehitystä ja muutamien kanssa ollaan tehty tuttavuutta. Aika hulluahan siinä olisi vaan hiljaa tönöttää.
Erään äidin kanssa olemme usein istuneet vierekkäin ja mikäs sen mukavampaa kun juteltavaa on riittänyt.
Kerran sattumalta, about kuukausi sitten, tuli puheeksi työkuviot ja minä mainitsin olevani käytettävissä mikäli olisi tarvetta. Muutama päivä eteenpäin sain puhelinsoiton ja sitten mulla olikin työpaikka!
Olin iloinen ja innoissani.
Työtehtäväni koostuisivat pääsääntöisesti asiakaspalvelusta ja minulla se on syvällä sydämessä, rakastan sitä.
Mia kävi ostoksilla

Kasaushommia

Kyseessä on siis Finlaysonin Pop-Up myymälä Hämeenlinnan Tiiriön Citymarketissa.
Brändi on mulle tuttu, joten tehtävä ei tuntunut vaikealta tai kaukaiselta. Kannatan samoja arvoja, sitä on helppo myydä. Meillä on kotona jonkin verran tuotteita ja olen nähnyt niiden kestävyyden ja luotettavuuden.
Työkaverit ovat mukavia, tuntuu kuin oltais tehty yhdessä töitä kauemminkin.
Ilmapiiri on rento ja vaivaton, uskon että asiakas aistii sen myös.

Hinnat paikoilleen

Eilen aamuna kaupan avaaminen oli ensimmäistä kertaa vastuullani ja olin innoissani.
Vähän jännitti koska oli monta asiaa mitä piti muistaa, mutta kauppa aukesi ajoissa ja ensimmäinen asiakas pyrki jo sisälle samaan aikaan kun rullasin ovea ylös!

Tykkään ottaa vastuuta ja on ihana huomata, ettei kotona oleminen ole vienyt minusta palastakaan. Päin vastoin, lasten ja iän myötä olen kasvanut paljon ihmisenä sekä saanut itsevarmuutta roppakaupalla. Olen hyvin kiitollinen luottamuksesta jota mulle on osoitettu ja suhtaudun työhöni vakavasti.

Siellä minä siis tämän joulukuun hymyilen tiskin takana neljänä päivänä viikossa. Palvelen asiakasta parhaani mukaan alusta loppuun.
Tulethan moikkaamaan ja samalla laitetaan teidän kodin tekstiiliasiat kuntoon!

Ihanaa Itsenäisyyspäivää sinulle ja teidän perheelle. Me vietämme Itsenäisyyspäivää lasten kanssa ystävällä, can´t wait💖

Xoxo Aino


Kommentit

Suositut tekstit