30 faktaa minusta

Pahoittelut, että olette saaneet odottaa uutta postausta tovin. Joskus sitä vaan iskee totaali aivojumi, eikä tekstiä synny. 
Pari uutta kirjoitusta jää nyt muhimaan ja odottamaan oikeaa hetkeä. 

Tämäkin idea on odotellut sopivaa hetkeä jo usean kuukauden ajan. 
Tässä 30 faktaa minusta.
Pääsette tutustumaan meihin paremmin.  Aino tekee omansa myöhemmin. 




1. Olen äiti, vaimo, sisko ja tytär

2. Olen 31 vuotias nainen. Tänään (22.4) on syntymäpäiväni JEE! Enkä muuten pode minkäänlaista ikäkriisiä. 

3. Pidän matkustelusta todella paljon

4. Olen asunut aina Kanta-Hämeessä (Hattula-Hämeenlinna akselilla)

5. Muutin kotoa pois ollessani 19 vuotias.

6. Olen lähihoitaja ja suuntautunut vanhuspuolelle. Tällähetkellä toimimme perhehoitajina mieheni kanssa ja minä hoidan tukilapsia kotonamme pääasiassa viikonloppuisin. 

7. Olen todella huono kielissä. Se vähäinenkin englanti mitä joskus osasin on unohtunut kun ei ole tarvinut käyttää sitä.

8. Horoskooppimerkkini on härkä

9. Minulla on 2 lasta, poikia molemmat

10. Lempivärini vaihtelevat vuodenajan mukaan. Mutta musta, turkoosi, pinkki ja keltainen ovat kuitenkin aika kestosuosikkeja.

11. Pidän turkkilaisesta ja kiinalaisesta ruoasta. Pieni tulisuus on plussaa.

12. Keräilen muumimukeja

13. Perhe on minulle todella tärkeä ja vietän heidän kanssa paljon aikaa 

14. Isäni kuoli ollessani 3v8kk

15. Haluaisin joskus jonkun pienen koiran. Sellaisen oikein 
pienen ja pörröisen

16. Tahtoisin muuttaa pois kerrostalosta

17. En voisi ikinä syödä simpukoita, etanoita, toukkia tms.

18. Pelkään käärmeitä, rottia, hiiriä ja liskoja

19. En ole koskaan käynyt lapissa. Kuopio taitaa olla pohjoisin paikkakunta missä olen käynyt 😂

20. Parhaiten pystyn rentoutumaan kun lähden kunnon lomalle. Pois tutuista ympyröistä. 

21. En syö sianlihaa

22. Juon mielummin teetä kuin kahvia

23. Tahtoisin oppia Turkinkieltä paremmin

24. Teen suurimmat ruokaostokset Lidlissä

25. Rakastan kaikkea tähti aiheista. Meillä on tähtiä joka paikassa kotona. 

26. Olen ollut 4 leikkauksessa. Umppari, silmienlaserleikkaus, molempien käsien rannekanavaleikkaukset.

27. Mökkeily on lähellä sydäntä. Vietämme siellä paljon aikaa kesällä. Viime kesän melkein asuimme siellä. Ihan parasta!

28. Pidän enemmän kesästä kuin talvesta. Voisin elää ikuisessa kesässä. 

29. Kaipaan kunnon irtiottoa ja lomaa. 
Se toive toteutuu ihan pian. Me meinaan lähdemme Istanbuliin mieheni kanssa ensikuussa. 

30. Jos voittaisin lotossa lahjoittaisin siitä osan hyväntekeväisyyteen ja auttaisin lähimmäisiäni. Maksaisin lainat pois. Sen jälkeen lähdettäisiin oman perheen kesken kiertämään vähän maailmaa. Ostettaisiin Turkista pieni loma-asunto ja voitaisiin käydä sukuloimassa useammin mieheni suvun luona. 


-Mia

Kommentit

Suositut tekstit