Kirje sinulle

                                                                                                              09.03.2019. Hämeenlinna


              Moi!

Mitä kuuluu? Ei olla nähty vähään aikaan. Viimeksi kun nähtiin, olit allapäin. Minulle jäi huoli. Voitko jo paremmin?
Olen pahoillani jos aiheutan ahdistusta, mutta minun täytyy kysyä, onko teillä kotona jo kaikki hyvin? Oletteko lasten kanssa nyt turvassa? Vieläkö pelkäät?
Kerroit minulle, että koittaa päivä jolloin joudut ehkä jättämään kaiken. Et voi jäädä kotiisi jos asiat eivät muutu.
Sanoit kuitenkin, ettei se päivä ole vielä koska puolisosi tarvitsee sinua ja huolenpitoasi. Aivan kuten lapsesi ja kotinnekin. Haluat, että hän saa kaiken tarvitsemansa.
Koet, että olet vastuussa hänen hyvinvoinnistaan ja jaksamisesta.
Kerroit ymmärtäväsi hänen tempperamenttinsa ja äkkipikaisuutensa. Muutamat maltin menetykset voi antaa anteeksi. Syy olemassaoloosi on perheesi.
Oikeutat käytöksen koska hän tekee paljon töitä ja on väsynyt. Kyllä sinä sen tajuat.


Tiedät, että minä en peittele kun kohtaan vääryyttä ja nyt aion puhua sinulle suoraan♥
Olet väärässä, kaikki tuo on täyttä potaskaa.
Sinä et ole vastuussa hänestä. Hän on aikuinen ihminen ja vastaa itse itsestään. Olet vastuussa itsestäsi, lapsista ja sisällä kasvavasta ihmisalusta.

Herää jo! Lakkaa kulkemasta sokeana päivästä toiseen. Surkeana ja allapäin. Älä anna hänen lannistaa, vähätellä tai nöyryyttää enää. Riittää. 
Olet rakastettu ja ansaitset parempaa. Hän ei ansaitse sinua.
Sinun pitäisi elää elämääsi onnellisena. Ei joutua viimeisillä voimilla suojelemaan lapsiasi sen pahan kädeltä. Ikinä et tiedä mikä kerta on viimeinen. Kaikki tämä voi koitua kohtaloksesi. Joku kerta sairaalassa et enää herää.
Kaikkesi annoit ja palkaksi sait kuolla. Kuolla nyrkin iskuihin ja kylkiluiden murtumiin. Ja sikiö siinä mukana.
Jos muutosta ei tapahdu voi pahimmat pelkosi totetua. Voit menettää lapsesi.


Tiedäthän, että sinä itse olet elämäsi tärkein ihminen. Jos sinä et voi hyvin, ympärilläsi olevat ihmiset eivät voi hyvin.
Sano itsellesi, että ansaitset VAIN parasta. Sitä parasta mikä on sinulle tärkeää.
Olet upea ja olet nainen, naiset ovat vahvoja! Naiset ovat selviytyjiä. Olemme Supernaisia!
Katso eteenpäin. Näe kokonaiskuva ja lähde vielä kun voit. Muuta heti ja kauas. Äläkä kerro hänelle minne menet. Jättäkää lasten kanssa kaikki. Minä autan sinua, tehdään se yhdessä. 
Se hullu ei voi enää satuttaa sinua.
Minä tiedän, että sinä pystyt siihen.
Yhdessä me olemme vahvoja.

Olet minulle rakas. Soita, niin laaditaan suunnitelma. Rakkaudella minä



Niin paljon on naisia näissä tilanteissa. Unohtamatta henkistä väkivaltaa mitä monet kokee. Se koskettaa minua. Ei kuiskita, vaan puhutaan ääneen ja autetaan. Laitetaan ne pelkurit vastuuseen.
Me voimme omalla tekemisellä vaikuttaa. Kasvatetaan lapsista vahvoja ja opetetaan heidät kunnioittamaan toisia. 
Hyvää loppu- naistenviikkoa kaikille upeille daameille! Pidetään satasella yhtä, se on tärkeää ♡

-xoxo Aino

Kommentit

Suositut tekstit