Yrittäjän vaimo

Olen pariin kertaan vihjannut, että meidän perheessä muutoksen tuulet puhaltelee työrintamalla vuodenvaihteen jälkeen. 

Olen myöskin kertonut, että turkkilaisten kanssa suunnitelmat muuttuu hyvinkin moneen kertaan. 
Osa tämän jo tietääkin, ja nyt kun kaikki on varmaa, ajankohtaista sekä virallista niin uskallan kertoa asiasta lisää.

Mieheni alkoi yrittäjäksi.
Tällä viikolla kävimme kirjoittamassa kauppakirjat pizzeriasta.

La-su oli viimeinen työvuoro taksissa ja tiistaina alkoi uudet hommat.
Taksien vapautumisien myötä työt ovat vähentyneet huomattavasti ja palkkakin tippunut tuntuvasti, kun katsoo vaikka parin vuoden takaisia tilinauhoja. 
Olimme kuitenkin keskustelleet moneen kertaan, että jatkaa taksissa niin kauan, kun löytyy jotakin muuta.

Päätös jättää taksityöt oli iso ja vaikea.
Mieheni rakastaa sitä työtä ja hänellä oli todella mukava ja reilu pomo, joten lopettamispäätös oli vaikea, eikä se tapahtunut yhdessä yössä. 
Nyt olemme täysin uuden äärellä. 
Meistä kumpikaan ei ole toiminut yrittäjänä koskaan. 
Ja jos totta puhutaan niin en olisi oikeasti uskonut ikinä, että meillä on joskus vielä oma pizzeria.

Minä olen saanut täyden vastuun sisustuksesta. 
Tällähetkellä ei ole mahdollisuutta mihinkään suureen stailaukseen, mutta pientä raikastusta tulossa ruokailutilaan. 
Ja voi elämä mikä siivous. 
Kyllä huomaa, ettei siellä ole naiset käyneet hääräilemässä. 
Kun kaikki on valmista niin voin laittaa teille ennen ja jälkeen kuvia paikasta. 
Vaikka tämä kaikki jännittää tosi paljon, silti olen myös todella innoissani. 
Paljon kaikkia ideoita on mielessä.
Täytyy myöntää, että yrityksen asiat tulee uniin. 
Tekemättömiä asioita teen unissani. 
Ei ole ihan helpoin homma lähteä siivoilemaan näiden kahden vilkkaan poitsun kanssa, mutta paljon olen saanut siellä jo aikaan.  

Tämä on yksi syy siihen, miksi ei meinaa aika riittää tänne blogin puolelle. 
Toisaalta, tämä on nyt arkeamme ja elämäämme tällä hetkellä, joten siitä on kiva kirjoittaa teille nyt.

Alku aina hankalaa, ja lopussa kiitos seisoo. Eiks niin sanota aina?
Kyllä tämä uurastus vielä joskus palkitaan. 

Ensi viikolla jatkuu hommat. 
Huomenna saan pitkästä aikaa lapsivapaata. 
Olen siitä ihan innoissani.
Olen poikien kanssa 24/7, joten kyllä tulee tarpeeseen tämä pieni oma-aika. 
Kirjoittelen ensi viikolla teille aiheesta lisää. 

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille. 😘

-Mia

Kommentit

Suositut tekstit