Tässä me nyt ollaan





Tässä me ollaan, kaksi ystävystä. Niin samanlaisia, mut kuitenkin sopivasti erilaisia.

Kaksi perheenäitiä kertomassa millaista on elää elämää kahden ja toisinaan kolmenkin kulttuurin keskellä.
Avataan ja valaistaan mitä tapahtuu kun erilaiset kulttuurit yhdistää.



Esitelkäämme itsemmme:




Mä olen Aino. 

Olen vuosimallia -82, eli elokuun puolvälissä täytän 36. 

Olen kolmen ihanan tytön äiti. 

Olen myös hyvän miehen vaimo, tänä vuonna 10 vuotta. 

Olen tytär ihanalle äidilleni ja jo menehtyneelle Kreikkalaiselle isälleni sekä sisko maailman komeimmalle veljelleni.

Koulutukseltani olen parturi-kampaaja, maskeeraaja. Nivelongelmien takia olen joutunut uudelleen miettimään mitä elämältäni haluan. Oman alan työt on ollut pakko siirtää sivummalle vaikka se toiveammattini aina on ollutkin!  
Tällä hetkellä olen kotiäiti sekä toimin Arctic Nutritionin itsenäisenä edustajana. 
Tukiperhetoimintaan on halu päästä mukaan ja syksyn myötä valmentautua alalle vähän lisää.


Mua kiinnostaa ja inspiroi matkailu ja kulttuurit, kauneus- ja terveystrendit. Musiikki on elämän ehdoton ehto! 
Vaik en mitään soitinta soita, laulan ja tanssin senkin edestä. 
"Dance like no one is watching..."  
Tykkään auttaa ja ratkaista pulmia. 
Ja ikuinen mottoni on "älä luovuta!"


xoxo  -Aino










Hellou.


Mä olen Mia. Tänä vuonna 30v. täyttänyt, kahden poitsun äiti Hämeenlinnasta. E 2v. ja H 5v.
Olen naimisissa Turkkilaisen miehen kanssa. Yhdessäoloa takana 10v., joista naimisissa melkein yhtä pitkä aika.

Olen ammatiltani lähihoitaja, suuntautunut vanhuspuolelle.
Tein sitä työtä 2007-2017, välissä parit äippälomat tosin. 
Paluu vanhainkotiin olisi ollut edessä 4/19, mutta epäsäännöllisen 3-vuoron takia sanoin itseni irti vakituisesta työstä, lasteni etua ajatellen. 
Nyt olen hoitovapaallani toiminut Arctic Nutrition -nimisessä firmassa, Suomalaisen puhtaan ravinnon, ravintolisien eli suomalaisen super foodin puolestapuhujana -itsenäisenä edustajana.

Olemme myös toimineet tukiperheenä 3/16 lähtien. 
Meillä on suuri halu auttaa muita ja tämän työn kautta saamme mahdollisuuden auttaa edes pienellä tavalla joitakin perheitä.
Syksyllä on tarkoitus lähteä kouluttautumaan vähän lisää tämän asian tiimoilta.

Lapsuuden perheeseeni kuuluu rakkaat äitini ja fatsi. 
Oma isäni kuoli minun ollessa 3.5v, mutta onnekseni sain ihanan isäpuolen yli 20 vuotta sitten. Hän on minulle kuin oma isä.
3 isoveljeä, 1 pikkuveli ja 3 velipuolta jotka ovat olleet minulle aina kuin omia veljiä. Minä ainoana tyttönä..kuin lumikki ja 7 kääpiötä

Minulle perhe on ollut aina nro 1. elämässäni ja olen perheeni puolesta valmis taistelemaan niin pitkälle kuin tilanne vaatii.
Vaikka olenkin hyvin kiltti ja empaattinen, tarvittaessa minusta löytyy myös leijonaemo joka pitää omiensa puolia.

Rakastan matkustamista, 
kesää, perheen ja ystävien kanssa olemista, 
mökkeilyä, hyvää ruokaa ja romanttisia elokuvia (aivokapasitetti ei tällä hetkellä pystyisi käsittelemään mitään missä olisi sen ihmeellisempi juoni).
Olen kauan haaveillut blogista, ja tässä sitä nyt ollaan, hyvän ystävän kanssa jakamassa tämä uusi maailma. Mahtavaa!

Mun motto on "kohtele muita niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan".


      -Mia 🎔 





Kommentit

Suositut tekstit